מקררים תעשייתיים – מקפיאים תעשייתיים

מקררים תעשייתיים ומקפיאים תעשייתיים משמשים כיום מיליוני חברות בעולם להקפאה ושמירה נכונה על טמפרטורה של מוצרי בשר, חלב וכל סוג אחר של מוצר אשר מצריך שמירת איכות וטריות על מזון.

מקפיאים תעשייתיים בדרך כלל מגיעים בגדלים מרשימים והעלויות שלהם משתנות בהתאם לפירמה של המוצר – ניתן להזמין מקפיא תעשייתי במחיר טוב כל עוד מבצעים את ההזמנה עם חברה רצינית אשר מכירה ונושמת את התחום של מקררים תעשייתיים .

חברת "טופ קור" הוקמה בשנת 2002 .מתמחה בהקמת חדרי קירור לטמפרטורות שונות, לאחסון מוצרים טריים ומוצרים קפואים.

טופ קור מבצעת הקמה מושלמת של פרויקטים הכולל: תכנון חדר הקירור, התאמת יחידת קירור או הקפאה מתאימה וביצוע מושלם עד הפעלה ומסירה ללקוח. כמו כן, טופ קור מבצעת חדרי הקפאה מהירה בתעשיית הבצקים והבשר.

טכנאי מקררים תעשייתיים

אם אתם מעוניינים בשירות של טכנאי מקררים תעשייתיים הגעתם בהחלט אל המקום הנכון !

ישנם כל מיני סוגים של תקלות – אנחנו נפתור את הבעיה ונדאג להדריך אותכם איך לפעול נכון ואיך למנוע את התקלות הבאות.

טופ קור דוגלת בשימוש במוצרים תוצרת כחול לבן תוך בחירת אביזרים וציוד ברמה הגבוהה ביותר –  כל פרויקט שאותו אנחנו מתחילים נגמר בלא פחות מאשר תוצאה מושלמת !

מקרר תעשייתי – מקפיא תעשייתי

זה לא משנה איזה סוג של מקרר תעשייתי אתם רוצים ואיזה תכולה אתם מעוניינים לאחסן בתוכו, בטופ קור תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים יחס אישי ומקצועי ונהנים מהמחירים האטרקטיביים ביותר בישראל.

בין לקוחותינו נמנים: שירות בתי הסוהר, תעשייה אווירית, מלון השרון, קמ"ג, מאפיות ברחבי הארץ ומפעלי מאפה, רשתות שיווק, חדרי קירור המיועדים לחקלאות לאחסון פירות וירקות וכו'..

אנחנו נעזור לכם בבחירה של מקפיא תעשייתי המתאים לכם.

לקבלת מידע נוסף על מקררים תעשייתיים או מקפיא תעשייתי התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ואחד מצוות טופ קור יחזור אליכם בהקדם !

 

Comments are closed.