כמה עולה מקרר תעשייתי?

מקררים תעשייתים משמשים גופים עסקיים ומוסדיים במגזרי המשק השונים, ביניהם בענף המסעדנות והמזון, ברשתות שיווק, בגופים ביטחוניים, בחברות העוסקות בפיתוח תרופות, במכוני מחקר ועוד. את הבחירה יש לעשות בתשומת לב תוך קבלת הכוונה מקצועית הלוקחת בחשבון קשת רחבה של פרמטרים, שכן כל מקרר מסחרי שונה מהאחר ובעל מאפיינים ייחודיים.

המקצוענים של חברת טופ קור מחזיקים בידע וניסיון רב בהתאמה של מקררים מסחריים לצרכי לקוחות הנמנים על מגזרים שונים במשק הישראלי. לאורך השנים צברנו היכרות מעמיקה עם צרכיהם ואנו מסוגלים לתת גם לכם מענה הולם עם מקררי תצוגה ומקררים נוספים, המגיעים מהמותגים הטובים ביותר בעולם.

 

מה חשוב לבדוק לפני רכישת מקרר מסחרי

 

לפניכם מספר שיקולים מרכזיים שבהם יש להתחשב לפני הקנייה, אותם ניקח בחשבון על מנת לבחור במוצר המתאים ביותר לצרכיכם.

 

  • עלויות – מטבע הדברים יש לכל מקרר מסחרי מחיר שונה בהתאם לגודלו, לחברה העומדת מאחוריו ולמאפיינים ייחודיים נוספים. מאחר שמדובר ברכישה בלתי מבוטלת יש לוודא שהבחירה מתאימה לתקציב. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר במוצר האמור לשרת אתכם לאורך תקופה ארוכה על הצד הטוב ביותר, בנוחות רבה, נראות אופטימאלית ומינימום תקלות ובעיות, לכן מומלץ שלא להסתכל על הרכישה רק דרך סוגיית העלויות. מעבר לכך, בסוגיית העלויות יש לקחת בחשבון גם את צריכת החשמל של המקרר, העשויה להתברר כמשמעותית מאוד בטווח הארוך.

 

  • מותג – רצוי לרכוש מקררים מסחריים של מותגים מוכרים ומובילים על מנת להבטיח את איכות המוצר, אמינותו ופעילותו התקינה למשך תקופה ארוכה.

 

  • מקום פנוי וסידור פריטים – בכל מוסד או עסק קיים שטח פנוי לצורך המקרר, ולעומת זאת ישנם מגבלות ואילוצים כגון מעברים צרים, כניסות ופינות. לכן, יש להבין היטב היכן המקרר יעמוד שכן הנתון עשוי להשפיע על גודלו ועל היותו עומד או שוכב. כמובן שמקררים מאונכים הם יותר חסכוניים במקום, אולם במקרים רבים הם גם פחות גדולים ממקררים מאוזנים. כמו כן, יש לקחת בחשבון את שיקולי הנוחות. כך לדוגמא, רשת מזון אינה יכולה לבחור במקררים עם מדפים גבוהים מדי שיקשו על הלקוחות לראות את המוצרים או לקחת אותם מהמדף. בתוך כך יש להתחשב גם בסידור המדפים או התאים שאפשרי במקרר, על מנת לייצר חציצות נוחות וברורות למשתמשים.

 

מעבר לכך, ישנם שיקולים נוספים בבחירת מקרר תעשייתי, החל ברמת הקירור הנדרשת ועד לכמות הפריטים הנדרשת לאחסון בקירור. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע והכוונה מקצועית, פנו אל חברתנו בטלפון 03-5226611.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *