מקרר תעשייתי לבית

לאור העלייה ברמת החיים בחרו בשנים האחרונות ישראלים רבים לרכוש מקרר תעשייתי לבית. מדובר במקרר בעל מימדים גדולים יחסית אשר מספק פתרונות מצוינים לאחסון של מוצרי מזון הזקוקים לשימור בקירור. חברת טופ קור גאה להעמיד לרשותכם קשת רחבה של מקררים תעשייתיים, אשר יכולים להתאים גם לצרכיהם של לקוחות פרטיים. יחד עם זאת, לפני שאתם רוכשים מקרר תעשייתי לבית חשוב שתייעצו עם המומחים שלנו, תעברו על המוצרים הקיימים באתר, וכמו כן תקראו מאמרים (כמו זה) המספקים מספר טיפים מועילים.

 

עלויות וצריכת חשמל

מקרר תעשייתי עשוי לצרוך יותר חשמל ממקרר רגיל. יחד עם זאת, אין בכך לומר שהוא זללן חשמל אלא שיש להקפיד על רכישת מקרר חסכוני ככל האפשר. במילים אחרות, כפי שאתם קונים מזגן או מכונת כביסה עם הדירוג האנרגטי A כך חשוב לעשות גם עם מקרר תעשייתי. ייתכן שהמקרר יעלה קצת יותר ממוצרים פחות חסכוניים, אך בחישוב לטווח הארוך ההשקעה בהחלט תחזיר ותצדיק את עצמה.

 

גודלו של המקרר

מקרר תעשייתי לבית תופס שטח גדול יחסית ואפשר להציבו למשל במרתף, במזווה ובחללים פנויים נוספים. מכיוון ששטחו של בית פרטי מוגבל ביחס לזה הקיים בבתי עסק ומוסדות, יש לתת את הדעת על הנפח הרצוי. הנפח נגזר הן מכמות וסוג המוצרים שתרצו לאחסן, והן ממאפייני החלל המיועד מבחינת שטח ומבנה. כך לדוגמא, ישנם מקררים שוכבים ועומדים המתאימים לחללים שונים.

 

לרכוש מחברה רצינית

חשוב להבין כי ישנם סוגים רבים של מקררים ומקפיאים תעשייתיים המגיעים מיצרניות שונות, והינם בעלי איכויות ופונקציות שונות. לכן, יש לרכוש את המקרר רק מחברה ותיקה בתחום כמו טופ קור, אשר מציעה קשת רחבה של מקררים שיכולים להתאים גם לשימוש ביתי, ומגיעים מהיצרניות הטובות בעולם. זכרו, ככל שהחברה רצינית יותר כך ביכולתה להציע מגוון רחב המאפשר התאמה אופטימאלית לצרכיכם, וכן מענה מסביב לשעון לכל בעיה, שאלה או תקלה במקרר שרכשתם.

לפרטים נוספים על מקרר תעשייתי לבית ולקבלת סיוע והכוונה מקצועית, פנו אל חברתנו בטלפון 03-5226611 או צרו קשר דרך האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *